Методика розробки турів (2-е видання)

Методика розробки турів (2-е видання)
Автор: Любіцева 0.0.
Год выпуска: 2008
Язык: украинский
Переплёт: твердый
Кол-во страниц: 300
ISBN: 966-542-363-0
Издательство: Альтерпрес
Формат: 84х108/32
Розглядаються питання методики розробки турів як специфічного продукту туристичного ринку. Дана методика включає передпроектний період або маркетингові дослідження ринку з метою визначення цільового сегменту та попиту на певний туристичний продукт, власне розробку туру та його організаційне забезпечення -до проведення переговорного процесу та укладання угод, які забезпечують організацію туру. Виділені основні етапи розробки туру та запропоновані методи, найефективніші на кожному з виділених етапів. Розглянуті основні етапи ринкової політики з просування нового туристичного продукту на ринку туристичних послуг.
Посібник містить значні додатки, до яких включені форми подачі документації щодо розробки та представлення туру, а також нормативно-правові документи, які регламентують здійснення туристичної діяльності в Україні і впливають на формування туристичного продукту та його просування на ринок.
Посібник рекомендований для студентів вищих навчальних закладів з фахової підготовки для сфери туризму та практичних працівників.
  

Поиск

Название книги

Наши авторы

Новинки

Интересно о кофе
Краткое описание : Первая в Украине НАСТОЯЩАЯ книга о кофе. Написана кофейным профессионалом, но предназначена для обычных любителей кофе. Автор - эксперт, всесторонне изучивший самый известный продукт в мире - от кофейных плантаций и обжарки до продажи в магазине и приготовления дома. Все рассказы, помещенные в данной книге - это НОВЫЕ повествования о секретах и магии кофе - ИНТЕРЕСНЫЕ кофейные заметки, изложенные простым и доступным языком.
Автор : Сергей Реминный
Все права защищены© 2008
создание сайта
Создание сайтов